Espai Migdia

La supervisió i l’atenció als alumnes és a càrrec de l’equip de coordinació i monitoratge de l’entitat “Gestora de Colectividades y Nutrición”.

Durant l’horari de l'Espai Migdia es vetllarà per que hi hagi un clima adequat treballant uns bons hàbits a taula, a més de la higiene, el respecte i col·laboració entre companys i monitors.

Horari

L’horari de l'Espai Migdia és de 12:30 a 15h.

A l’hora de dinar es divideix en dos torns:

1r torn: de 12:30h a 13:15h dinen els alumnes de I.4, I.5, 3r i 4t.

2n torn: de 13:15h a 14h dinen els alumenes de 1r, 2n, 5è i 6è.

Els més petits (Alumnes de I3) mengen i dormen o descansen a la seva aula.

Temps d’Esbarjo:

Ja dinats, el temps d’esbarjo es fa al pati amb diferents jocs i amb la supervisió dels monitors.

• Pati d’infantil (I4, I5, 1r i 2n), dividit en quatre zones: Sorral, 1⁄2 Pista, 1⁄2 Pista i Porxo. Els grups roten pels 4 espais setmanalment.

• Pati dels grans (3r, 4t, 5è i 6è), dividit en quatre zones: Pista, 1⁄2 Sorral, 1⁄2 Sorral i Porxo. Els grups roten pels 4 espais setmanalment.

• Els dies de pluja tots els nens i nenes tornaran a l’aula de referència amb la monitor/a corresponent després de dinar. Aquests dies els aprofitem per fer jocs de taula i projecció de pel·lícules.

Comunicacions:

• En cas de malaltia (DIETA) de l’alumne, cal avisar a la Coordinadora d'Espai Migida abans de les 10 del matí.

En cas d’absència cal notificar-ho abans de les 11h del matí.

• A partir del 4t dia es retornarà l’import integre sempre que s’aporti la justificació pertinent, excepte alumnes becats.

• Els diners a retornar es descomptaran en el rebut del mes següent.

• Els menús de DIETA es serviran si són prèviament sol·licitats. Igualment cal comunicar a la Coordinadora d'Espai Migdia qualsevol problema d’al·lèrgies o qualsevol problema d’incompatibilitats alimentàries de l’alumne.

Per a més informació us atendrem al menjador de l’escola de dilluns a divendres de 9h a 11h del matí.

Preus del servei de menjador

El preu per estada fixa és de 6,90€ i per dia esporàdic 7,50€

Menú mensual

Podeu consultar els menús d'aquest mes en aquest enllaç