Comunicació

La comunicació entre les families i l'escola es fa mitjançant l'aplicació Tokapp School. Aquesta aplicació permet a les families rebre missatges de l'escola de manera immediata i segura. Els missatges poden ser de qualsevol tipus, com ara avisos, notícies, justificacions d'absències, etc.

Per utilitzar Tokapp School, les families han de descarregar-se l'aplicació al seu dispositiu mòbil. A continuació, han de crear-se un usuari fent servir el mateix número de telèfon o correu electrònic que han facilitat a l'escola com a dades de contacte. Una vegada registrades, les families començaran a rebre missatges de l'escola.

Tokapp School és una eina útil per a les families, ja que els permet estar al corrent de les novetats de l'escola i comunicar-se amb els mestres de manera ràpida i senzilla.

Alguns dels avantatges de la comunicació entre les families i l'escola a través de Tokapp són: