Modelatge 0-6

L‘EBM Turó i l’Escola El Turó estem dissenyant un projecte conjunt dins el programa de Modelatge 0-6 del Consorci d’Educació, l'Institut Municipal d'Educació, la Inspecció d'Educació, l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona i els Centres de Recursos Pedagògics dels districtes corresponents. Amb aquest programa posem en valor l’etapa de 0-6.

El Modelatge 0-6 és un projecte d'apropament i coordinació entre els dos cicles de l'etapa educativa que té com a objectiu donar continuïtat i coherència a l'escolarització dels infants de 0 a 6 anys per tal de garantir el seu desenvolupament harmònic.

Com a objectius més específics destaquem:

• Analitzar estratègies metodològiques pròpies de l'etapa per tal de facilitar l'assoliment de les capacitats de l'infant en finalitzar l'etapa.

• Analitzar aspectes organitzatius del centre per tal de facilitar l'assoliment dels reptes educatius plantejats durant l'etapa.

• Detectar aspectes comuns en l'acompanyament a les famílies per tal de crear línies de visualització d'etapa única.

• Detectar sinergies afavoridores que s'han creat durant el projecte per tal d'assolir l'objectiu general plantejat.