AFA

Què és l'AFA?

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Turó som una associació voluntària oberta a totes les famílies amb criatures a l’escola. Som un grup que sempre té les portes obertes a nous i noves membres amb ganes de participar i on totes les iniciatives hi són ben rebudes. L’AFA és el que les famílies volem que sigui i la seva efectivitat depèn, sobretot, dels nostres desitjos, esforços i ganes per tirar endavant!

Qui forma l'AFA?

La junta de l’AFA està formada per un/a president/a, un/a secretari/a, un/a tresorer/a i diversos vocals.

La nostra feina s’organitza en diferents comissions, algunes de permanents i d’altres d'esporàdiques en funció de necessitats puntuals com, per exemple, l'organització d'actes.

Les comissions permanents que tenim actualment en marxa són:

• Comissió Migdia. Col·laborar amb l'escola i l'empresa que gestiona el menjador del centre per tal de vetllar per l'alimentació i el lleure dels nostres fills i filles durant les hores de dinar.

• Comissió Festes. Organitza diferents activitats durant el curs obertes a totes les famílies de l'escola. Actualment s'encarrega d'organitzar festes com ara la castanyada, la festa d’hivern, Carnestoltes i la festa de final de curs, entre d’altres.

• Comissió Extraescolars. Gestiona i coordina activitats per a l’alumnat del centre fora de l'horari lectiu.

• Comissió Tresoreria. Porta el control dels ingressos i despeses de l'entitat i gestiona el pressupost de cada curs.

• Comissió Activitats en família. Convoca al llarg del curs diverses activitats obertes a totes les famílies per tal que ens puguem conèixer entre tots i compartir experiències. Entre aquestes activitats hi ha l'espai familiar, un espai conjunt amb l’EBM Turó on cada setmana s'ofereixen jocs i tallers per a infants d’entre 2 i 6 anys.

• Comissió de Comunicació . Comparteix tot allò que fem per mitjà, sobretot, del nostre perfil d'Instagram @afa.escolaelturobcn. També fa arribar a les famílies informació de servei que els pugui ser útil sobre l'escola i el barri.

Hi puc participar?

Oi tant! Totes les trobades i activitats que organitza l'AFA són obertes i tothom és benvingut a participar-hi.

Pots triar diferents maneres de col·laborar amb nosaltres, en funció de la teva disponibilitat.

• Fent-te soci/a. Amb la teva quota ens ajudaràs a poder tirar endavant les festes i activitats que organitzem per a les famílies de l'escola. A més, podràs gaudir de descomptes per a adquirir material escolar com ara la motxilla, la samarreta i la dessuadora d'El Turó.

• Col·laboracions puntuals. També pots col·laborar amb l'AFA donant suport en aquelles activitats puntuals que més et motivin o bé participant en les nostres assemblees.

• De forma regular. Si et ve de gust implicar-te una mica més en l'associació et convidem a assistir a les reunions i assemblees que es convoquen per tal d’informar les famílies, organitzar activitats i col·laborar en la gestió de serveis. També et convidem a debatre temes d’interès en l’educació de les nostres filles i fills.