Projecte Tàngram

El projecte de reforç escolar Tàngram és una iniciativa que té com a objectiu proporcionar suport acadèmic a alumnes amb dificultats en l'aprenentatge.

El projecte de reforç escolar Tàngram es dirigeix als alumnes de primària i secundària que necessiten un suport addicional per a l'aprenentatge. Aquest programa proporciona sessions de reforç escolar que es realitzen fora de l'horari lectiu.

A través del projecte de reforç escolar Tàngram, els alumnes poden millorar el seu rendiment acadèmic, augmentar la seva autoestima i millorar les seves habilitats socials i comunicatives. A més a més, aquest projecte també busca fomentar la creativitat, la imaginació i la capacitat d'anàlisi dels alumnes.

Una part del projecte va destitat a treballar amb les fàmilies un bon acompanyament en el procés d'aprenentatge i desenvolupament de l'infant.