A la nostra escola, l’Equip Social format per la integradora social, l'educador social i l'educadora emocional (SSAE), treballa per crear un espai on l’alumnat, les famílies i els docents se sentin acompanyats i escoltats. Un dels pilars del seu treball són les dinàmiques de cercles restauratius, una metodologia que fomenta el diàleg, la resolució de conflictes i la creació d’un clima de confiança i respecte mutu, on es promou la cohesió dels grups i es crea un espai segur per al diàleg.

Una altra iniciativa clau és l’activitat “T'escolto”, un espai obert on l’alumnat pot apuntar-se quan necessita ser escoltat. Aquest recurs garanteix que cap inquietud, emoció o necessitat quedi sense atenció, promovent així el benestar emocional i el desenvolupament personal de cada infant. 

L’Equip Social també fa un acompanyament proper a l’alumnat i a les famílies en situacions de vulnerabilitat, oferint suport i orientació per superar les dificultats i reforçar els vincles amb la comunitat educativa.

Els tutors i tutores, des de les tutories d’aula i les tutories individualitzades, treballen en sintonia amb l’Equip Social per atendre les necessitats emocionals i acadèmiques de l’alumnat. Aquest acompanyament es complementa amb activitats específiques de cohesió de grup, on es reforcen els valors de la col·laboració, el respecte i el treball en equip, així com activitats de cohesió d’escola que afavoreixen un sentiment de pertinença i comunitat entre tots els nivells. També disposem dels espais de la calma dins de l'aula, on l'alumnat que necessita gestionar la intensitat de les seves emocions pot recórrer per una estona pactada, i d'aquesta manera treballar l'autoregulació