Joc Simbòlic
Respon a la necessitat que té l'infant de reproduir de forma lúdica unes situacions quotidianes que ha pogut observar o experimentar prèviament. L’alumne és qui protagonitza diversos rols que hi ha al seu entorn, tot participant de forma lliure, imaginativa i creadora. Tot plegat, afavorint la interrelació i comunicació entre les nenes i els nens mentre interacciona amb el material i descobreix la seva funcionalitat.
Construccions
Respon a la necessitat que els infants desenvolupin la seva creativitat i destresa per a dur a terme construccions imaginades o reals. Els infants experimenten amb la mida, el volum, l'alçada, la simetria...
Artístic
Afavoreix la creativitat, la percepció, el desenvolupament integral de l'infant, ja que mitjançant la imaginació i la fantasia, els infants projecten vivències, emocions i experiències amb espontaneïtat. Poden manipular en diferents tipus de materials i adquirir autonomia en l’ús de diferents tècniques.
Toca-Toca
Fer hipòtesis amb diferents materials i elements que estimulen la investigació i la descoberta de les seves característiques mitjançant tots els sentits. Així com les propietats matemàtiques (mesura, pes, numeració, geometria, colors).
Robòtica
Creem un ambient dinàmic i estimulant on la curiositat i l'educació es fonen per fomentar l'aprenentatge dels més petits. Desenvolupem habilitats tecnològiques i de programació a través del joc, estimulant la creativitat i la resolució de problemes.
Món de Contes
És un espai creat per despertar la passió per la lectura i l’escriptura. A través de les paraules, els infants s’endinsen en un univers de descobriment, on es fomenta la seva creativitat, el gust per les històries i el desenvolupament de les seves capacitats comunicatives, aprenent a expressar-se, escoltar i compartir.
Cos i Moviment
Desenvolupar el propi cos, i posar en joc totes les seves possibilitats per prendre consciència de l'esquema corporal. Juguen mitjançant el moviment, la dansa i els materials amb propostes engrescadores per tots els infants.